Formularz zgłoszenia serwisowego i reklamacyjnego

Aby ułatwić Państwu proces serwisu lub reklamacji sprzętu zakupionego w naszej firmie przygotowaliśmy specjalny formularz zgłoszeniowy. Prosimy o jego dokładne wypełnienie, tak abyśmy posiadali wszelkie niezbędne informacje potrzebne do szybkiej reakcji na jakiekolwiek usterki serwisowe.

Jak przygotować aparat do wysyłki?

  1. Aparat powinien być spakowany najlepiej w oryginalne pudełko (w przypadku braku oryginalnego pudełka należy dobrze zabezpieczyć aparat, tak by nie uległ uszkodzeniu w transporcie).

  2. Do aparatu należy dołączyć paszport techniczny urządzenia (w przypadku braku paszportu kopię faktury zakupu).

  3. Prosimy o załączenie notatki z opisem usterki, oraz danych kontaktowych do osoby zajmującej się zgłoszeniem reklamacji lub serwisu, danych do wystawienia faktury i adresu wysyłki zwrotnej. 

Adres do wysyłki aparatu: 

BardoMed SERWIS

ul. Pod Fortem 2F

31-302 Kraków tel: 722 000 039