MEDICA 2020 – relacja “na gorąco” z przebiegu Targów

Wydarzenia

Za nami półmetek wirtualnych Targów Medica 2020. To były dwa, intensywne dni, które upłynęły nam pod znakiem rozmów z potencjalnymi partnerami biznesowymi. W przerwie między spotkaniami odwiedzamy stoiska liderów w branży, by być na bieżąco z nowinkami, przejrzeć katalogi i wymienić uprzejmości. Zgodnie z obietnicą opowiemy Wam dzisiaj więcej na temat platformy networkingowej oraz konferencji, które stanowią integralną część trwającego wydarzenia. 

Platforma networkingowa 

Platforma networkingowa stanowi pomost pomiędzy wystawcami a zwiedzającymi umożliwiający wyszukanie interesujących nas osób, nawiązanie kontaktu, umówienie spotkania, przeprowadzenie krótkiej rozmowy polegającej na wymianie szybkich wiadomości tekstowych lub dłuższej rozmowy wideo. Dzięki systemowi powiadomień otrzymujemy informację o każdej aktywności dotyczącej naszego profilu, co umożliwia szybką reakcję – w końcu dni odbywania się Targów ograniczają się tylko do czterech, a umówienie się na spotkanie z osobą z innej strefy czasowej wymaga sprawnego działania i większej elastyczności. 

 

 

Konferencja

Międzynarodowe Targi skupiają ekspertów związanych z branżą medyczną występujących w roli prelegentów oraz osoby, które pragną poszerzyć swoją wiedzę z tego zakresu. W planach są wystąpienia 430 prezentujących, a program konferencji zawiera aż 360 punktów. Część wystąpień związana jest z wyzwaniami, które stawia przed przedstawicielami zawodów medycznych pandemiczna rzeczywistość, z czego szczególnie interesująco zapowiada się wykład prof. Dr. Hendrik Streeck na temat aktualnych form testowania odporności na SARS CoV-2.

W ostatnim wpisie na temat tegorocznych Targów Medica przedstawimy Wam ogólne podsumowanie wydarzenia oraz naszego wystąpienia w roli wystawcy. 

Autor: Dominika Czyrnek

Dominika Czyrnek to Ekspert firmy BardoMed w zakresie nowoczesnych rozwiązań w fizykoterapii i rehabilitacji. Entuzjastka zabiegów przezskórnej elektrolizy Epte w leczeniu pacjentów. Jako specjalista ds. marketingu chętnie podpowie również jak wypromować swój gabinet przy zastosowaniu niskobudżetowych rozwiązań.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora

Ciekawi nas Twoja opinia, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *